שיפוץ של בניין משדרג מאוד את הערך של כל הדירות שבו. למעשה מדובר באחת ההשקעות היותר חכמות שיש, בוודאי לטווח הארוך – גם אם בטווח הקצר יש פגיעה מסוימת בשגרה היומיומית. עוד חשוב לזכור שיש פתרונות יעילים למדי לאתגרים שמציב שיפוץ הבניין. גם כשעוברים לכזה מקום במהלך תקופת השיפוצים, הובלה עם מנוף תאפשר לכם להיכנס לדירה במועד נוח מבחינתכם ומבלי שתצטרכו לוותר על חלק מהרכוש שלכם או לסכן חפצים יקרי ערך עבורכם.

על מה חשוב להקפיד כשעוברים לבניין בתקופת שיפוץ?

הדגש הראשון במסגרת תכנון מעבר דירה אל בניין שנמצא בזמן שיפוץ הוא תיאום עם החברה שמבצעת את הפרויקט. הסיבה לכך היא במסגרת שיפוצים מקיפים ייתכנו פעולות שמקשות מאוד על הצבת מנוף בסמוך לבניין בנקודות זמן מסוימות. במקביל לאורך רוב התקופה הדבר כן אפשרי, ועם תיאום מראש תוכלו לעבור במועד נוח מבחינתכם מבלי שהדבר ייצור קונפליקט עם השיפוץ עצמו. למעשה, הקבלן שאחראי על ביצוע העבודות אף עשוי לעזור לכם לבחור את התזמון האופטימלי להגעה אל הבניין עם מנוף הובלות, כך שהמעבר וגם ההתאקלמות יושלמו בקלות.

על מה אסור להתפשר כשמזמינים הובלה עם מנוף?

מנוף הוא כלי רב עוצמה, ובעזרתו אפשר להעלות את כל התכולה שלכם אל הדירה בבניין שעובר שיפוץ ביעילות ובמהירות. כדאי לדעת שמנוף סטנדרטי יכול להגיע גם לגובה של 15 קומות וכושר ההעמסה שלו הוא 300 ק"ג, כך שגם אם יש לכם רכוש רב, העברתו מהמשאית של המובילים אל הדירה תושלם בפרק זמן לא ארוך מדי.

המפתח העיקרי של מימוש האופציה של שירותי מנוף הובלות הוא הניסיון. העלאת תכולת דירה באמצעות מנוף נחשבת לפעולה בטוחה לחלוטין, אבל התנאי לכך הוא אנשי מקצוע מיומנים שיודעים איך לאבטח כל פריט מכל סוג שהוא – כולל שידות גדולות, מקררים, חפצים שבירים וכו'. למעשה, עם מובילים מנוסים השימוש במנוף מקטין באופן דרמטי את הסיכוי לנזק בהשוואה להובלה דרך מעלית או חדר מדרגות (שבהם עלולים הפריטים השונים להתחכך בקירות או במשקופים, וכתוצאה מכך ייגרם נזק גם לתשתיות וגם לרכוש שלכם).

האם הובלה בעזרת מנוף מייקרת את עלות המעבר?

באופן טבעי הובלות מנוף יהיו מעט יקרות יותר בהשוואה להובלות "רגילות", שכן יש צורך לשלם גם למפעיל המנוף. מצד שני התוספת למחיר לא אמורה להיות גבוהה מדי – העלות על המנוף היא בסדר גודל של 200-300 ש"ח לכל שעת עבודה, וכאמור עם מובילים מיומנים פרק הזמן שבו נדרש השימוש במנוף הוא יחסית קצר. בנוסף עצם השימוש בכלי זה חוסך זמן למובילים עצמם, וגם מאמץ, ולכן השורה התחתונה לא אמורה להיות יקרה באופן חריג, ובוודאי שלא למנוע מכם לעבור לבניין שעדיין נמצא בשיפוצים אם זו הבחירה שלכם.

צריכים הובלה? הזמינו את הצוות של הובלות באביב: https://www.aviv-moving.co.il