ביצעתם שיפוץ לבית, כמה נפלא! כשתעברו על אזורי השיפוץ, ודאי תשימו לב כי בהרבה מן האזורים יהיו שאריות של חומרים שלא בהכרח יורדות בעזרת חומרי הניקוי הרגילים. ככל שהזמן עובר, חומרים אלו מתייבשים יותר ואף הופכים לקשים להסרה. מעבר לכך, הרבה יותר קשה לנקות בית שעבר שיפוץ, לאחר שהכנסתם את כל החפצים שלכם והריהוט. מי שרוצה להנות באמת מהשיפוץ של הבית, חייב שירות ניקיון לאחר שיפוץ. בכתבה הבאה ניתן לכם מספר סיבות למה ניקוי לאחר שיפוץ הוא הכרחי ואף חשוב.

 

השקעתם כסף רב, אתם וודאי לא רוצים להתבאס

שיפוץ של דירה בישראל עולה לא מעט כסף. מי שמשפץ בית, וודאי מעוניין להנות מהמראה שלו לאחר מכן. חישבו כמה זה מבאס לראות שאריות של מלט או חומרי בנייה מהסוג הזה על ריצוף ייחודי שבחרתם, דלתות פנים, דלתות חוץ או אפילו עבודות נגרות מיוחדות. ניקוי דירה לאחר שיפוץ יעזור לכם להיפטר מכתמים וחומרים שאינם יורדים בקלות והם הורסים את המראה המחודש של הבית.

 

ניקוי עצמאי עם חומרים חזקים עשוי לעשות לכם נזק

אנשים רבים לאחר שיפוץ חושבים שהם יוכלו לבצע ניקיון דירה לאחר שיפוץ באופן עצמאי. זו מחשבה יפה, אך בפועל היא אינה ישימה. על מנת להסיר כתמים קשים לאחר בנייה ושיפוץ, עליכם להשתמש בחומרים שיש להם ריאקציה כימית והם מסוכנים לכם וגם עשויים להרוס את הריצוף, הנגרות, הדלתות והשיש. אם אתם באמת רוצים לשמור על כל הפריטים שרכשתם בכסף רב, מאוד מומלץ לבצע את הניקוי באופן יסודי ובעזרת חברת ניקיון העוסקת בתחום הניקיון לאחר שיפוץ. בעניין זה חשוב לדעת כי לא מדובר בניקוי השבועי שמבצעת מנקה של בתים, אלא בחברה מיוחדת העוסקת בתחום ומכירה מגוון חומרי ניקוי לא מותאמים.

 

לנקות בית מרוהט לאחר שיפוץ, זה הרבה יותר קשה ופחות יסודי

כשבית לאחר שיפוץ הוא בית מרוהט, הרבה יותר קשה לבצע בו ניקוי יסודי. הרהיטים מסתירים קירות ואזורים בבית והם לא מאפשרים לבצע עבודת ניקוי טובה. לאחר שתזיזו את הרהיטים בבית, ספיר להניח שתראו פגמים שלא הוסרו לפני שנכנסתם לבית ואתם תתבאסו על כך. זה גם מעביר אותנו לנקודה הבאה, המדברת על התיישנות של חומרים לאחר שיפוץ.

 

מה שלא ניקיתים מיד לאחר השיפוץ, ברוב המקרים כבר לא ירד מאוחר יותר

חומרי בנייה הם חומרים מאוד חזקים, כאשר החוזק שלהם נבנה ככל שהם יותר ישנים. סיליקונים, חומרים מוקצפים, בטון ועוד שלל חומרים, הופכים להיות קשים עם הזמן להסרה. חומר שלא הוסר בעת הניקיון היסודי לאחר השיפוץ, ברוב המקרים יישאר שם לדיראון עולם. לכן, אל תתפתו לחכות עם הניקיון ואל תתפתו לבצע אותו בעצמכם. מיד לאחר השיפוץ, הזמינו חברת ניקיון המתמחה בתחום ותדאגו לניקיון יסודי.

לסיכום, ניקיון לאחר שיפוץ הוא חשוב והכרחי ומאפשר לכם להנות מהמראה החדש והיפה של הבית שלכם. מומלץ תמיד לבצע את הניקיון בעזרת חברת ניקיון מקצועית ואמינה אשר מציעה שירותים לניקיון לאחר שיפוץ.