צביעת ארונות מטבח עשה זאת בעצמך

נמאס לכם מהמראה של המטבח הישן שלכם? העץ כבר בטח הספיק לדהות ולהישרט, אך האם מדובר בגזירה משמים? ממש לא! אתם יכולים תמיד לשפץ את המטבח, והדבר הנפלא הוא שלא צריך להשקיע בכך הון תועפות. אנחנו באתר המשפצים בישראל רוצים לעזור לכם לחסוך כמה שיותר כסף על השיפוצים שאתם צריכים לעשות בביתכם, ועל כן הכנו לכם מדריך פשוט שיראה לכם איך לצבוע ושלדרג את המטבח שלכם בכוחות עצמכם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לעקוב אחרי ההוראות, שלב אחר שלב, ובסופן תוכלו ליהנות ממטבח משופץ מעשה ידיכם שכל מי שיראה אותו לא יאמין שאתם שדרגתם אותו בעצמכם – אל תתפלאו אם חבריכם יבקשו מכם לעשות את אותו הדבר גם במטבח שלהם.

 

צביעת ארונות מטבח עשה זאת בעצמך

 

למה ללכת על צביעת דלתות מטבח עשה זאת בעצמך

יש דברים רבים שבני אדם ידעו לעשות מאז ומעולם, ואחד מהם הוא ליצור לעצמם את הרהיטים שלהם, ועל אחת כמה וכמה לשפץ אותם. לאורך הזמן רובנו איבדנו את היכולות האלה, או לפחות את האמונה בכך שיש לנו אותן, פשוט משום שאנשי מקצוע יכולים לעשות זאת בשבילנו, וכיום ניתן להזמין אותם בקלות בעזרת טלפון אחד או אפילו קליק קטן באינטרנט. עם זאת, זה לא אומר שלא ניתן לעשות כל עבודה מקצועית לבד ולהגיע לתוצאות איכותיות.

שדרוג מטבח עשה זאת בעצמך זה תהליך פשוט הרבה יותר ממה שאתם מדמיינים, ובעזרת המדריך הקצר שהכנו עבורכם אתם תבינו שאין לכם בכלל ממה לחשוש – הפשילו את השרוולים ותפתיעו את עצמכם בתוצאות שאליהן תוכלו להגיע.

 

שלב ראשון של חידוש ארונות מטבח לבד – מטפלים בידיות

לפני שאתם מתחילים לטפל בארונות, אתם צריכים לדאוג לידיות. כבר עכשיו עליכם לשאול את עצמכם האם אתם רוצים בכלל לשמור עליהן או לרכוש חדשות. לא מדובר בהוצאה גדולה, ולכן ברוב המקרים מומלץ לרכוש ידיות חדשות, אך אם אתם רוצים לצבוע אותן תוכלו לעשות זאת עם ספריי בצבע לבחירתכם, כשההמלצות הן זהב, כסף או שחור, בהתאם לצבע הארונות. כל מה שצריך לעשות זה להסיר את ההברגה של הידיות, להניח אותן על קרטון ולרסס עליהן עם הספריי. תנו לצבע להתייבש, ואחרי שתסיימו עם צביעת דלתות מטבח לבד תוכלו להבריג אותן בחזרה כפי שהיו.

 

שלב שני – מדריך ביתי לצביעת ארונות מטבח

בשביל לצבוע את דלתות הארונות של המטבח תצטרכו כמה חומרים בסיסיים. הרשימה הבאה מתאימה למטבח סטנדרטי בגודל 5 מ"ר, ואם יש לכם מטבח גדול יותר תצטרכו ככל הנראה יותר מהם:

√ 1 ליטר צבע לעץ
√ 3 ליטר פוליאור על בסיס מים בגוון לבחירתכם
√ נרות שעווה לבנים
√ טרפנטין
√ מברשת בינונית
√ נייר לטש 180
√ מטלית
√ מברג
√ עט או טוש
√ מדבקות לבנות

 

איך צובעים ארונות מטבח לבד?

1. פרקו את הצירים של הדלתות עם המברג כדי להקל על הצביעה, ורשמו בתוך כל דלת וארון מספרים זהים כדי לוודא שתחזירו אותן למקומן כמו שצריך. כדי לא להשאיר סימנים עם העט או הטוש בתוך הארונות, פשוט הדביקו לתוכן מדבקה לבנה וכתבו עליה.

2. נקו היטב את הדלתות מאבק, שייפו אותן מעט ונקו שוב.

3. צבעו את הדלתות עם צבע לעץ וחכו שעתיים עד שיתייבשו.

4. מרחו נר על הפינות של הדלתות, על המסגרות הפנימיות והחיצוניות ועל השוליים.

5. צבעו עם המברשת את הדלתות בשכבה אחת של צבע פוליאור והמתינו יום שלם לייבוש. אם לא הגעתם לכיסוי מלא של דלת הארון, צבעו שכבה נוספת וחכו יום נוסף.

6. אחרי שהדלתות מתייבשות שייפו עם נייר לטש את האזורים שבהם מרחתם שעוות נר, וכך תחשפו את הצבע של העץ.

7. הרכיבו מחדש את ארונות המטבח.

 

כעת אתם יודעים איך לשדרג מטבח ישן

רואים? אמרנו לכם שזה יהיה פשוט יותר ממה שחשבתם! אם עדיין אתם לא סומכים על עצמכם שתצליחו לבצע את שלבי צביעת ארונות מטבח עשה זאת בעצמך כמו שצריך, נוכל למצוא לכם צבעים מומלצים שיעשו זאת עבורכם במחיר זול ומשתלם. נשווה עבורכם בין המחירים של אנשי המקצוע המומלצים והמנוסים ביותר בתחום, ונשיג לכם את הצעת המחיר המשתלמת והזולה ביותר. כל זאת כדי שעדיין תוכלו לחסוך כמה שיותר כסף בשדרוג המטבח שלכם.