איפה למצוא שיפוצניק יצאת צדיק? רק אצלנו!

התוכנית 'יצאת צדיק' זכתה נכון ל-2022 ללא פחות מ-9 עונות, מיליוני צפיות לאורך השנים הרבות שבהן שודרה ובעיקר הערכה רבה. הפורמט הפשוט אבל המדויק והמועיל מאוד עורר עניין רב בקרב הציבור, והעלה את אחת הסוגיות היותר בעייתיות בהקשר של נותני שירותים מכל הסוגים – האמינות.

נותן שירות – אינסטלטור, טכנאי מזגנים, מתקין דודי שמש וכו' – שלא מקפיד על יושרה מוחלטת עלול לגרום נזק כבד ללקוחותיו. בנוסף הוא פוגע בכל אנשי המקצוע בתחום שלו, משום שהציבור מגלה כלפי כולם חשדנות. בפרט ישנה חשיבות עצומה לאמינות כשמדובר על קבלני שיפוצים. כשמוצג בתוכנית כמו יצאת צדיק קבלן שיפוצים שלא ממלא את ההבטחות שלו, כל מי ששוקל לשדרג דירה או כל נכס אחר יחשוש כמובן מפני עבודה לא מקצועית ואפילו רשלנות של ממש.

 

איפה מוצאים שיפוצניק צדיק? אצלנו!
אנחנו כאן לשירותכם!
ביצוע כל סוגי עבודות השיפוץ: גבס, ריצוף, חיפוי קירות ועוד
מתחייבים למחירים נוחים והוגנים
שירות בפריסה ארצית רחבה

לייעוץ בחינם והצעת מחיר חייגו לטלפון:
 055-9380-185

שיפוצניק יצאת צדיק

איך למצוא גם בלי התוכנית יצאת צדיק קבלן שיפוצים אמין?

כשמחפשים קבלן שיפוצים יצאת צדיק היא תוכנית שמיד עולה לראש, ולכן כל אדם סביר עלול כאמור לחשוש שמא ההשקעה העצומה תרד לטמיון בגלל קבלן שיפוצים לא ישר מספיק. כדאי לדעת שלצד אותם נוכלים שהוצגו בתוכנית יש כמובן חברות שאפשר לסמוך עליהן.

הפרמטר הראשון בבחירה נכונה הוא ניסיון. ככל שלקבלן השיפוצים או לחברת השיפוצים יש ניסיון רב יותר, כך אפשר לדעת בביטחון רב יותר שמדובר בחברה שהמטרה שלה היא הצלחה ארוכת טווח – וכדי להגיע למטרה הזו הבסיס הוא כמובן אמינות והבטחת מקסימום שביעות רצון אצל כל לקוח ולקוחה.

 

קבלן שיפוצים יצאת צדיק עם המלצות

כל אחד ואחת מאיתנו תמיד מוכן לפרגן לנותני שירות שעמדו ברף הציפיות הגבוה שלנו, וסיפקו תמורה מלאה לכסף. בהתאם שיפוצניק צדיק הוא שיפוצניק שהלקוחות הקודמים שלו ישמחו להמליץ עליו. כשמבקשים המלצות לגבי קבלני שיפוצים או חברות בתחום כדאי להתעניין בכל הפרטים הרלוונטיים – האם איש המקצוע קיים את כל הבטחותיו, האם הוא הקפיד להתנהל לפי הלו"ז שנקבע לפני תחילת העבודות, האם הדירה או המשרד היו מוכנים בזמן, האם כל העובדים מילאו את המשימות שלהם ביעילות ועם מינימום הפרעה לשגרה, האם נבחרו חומרי הגלם הטובים ביותר, האם הייתה התחשבות במסגרת התקציב, מה הייתה רמת השירות, האם היה מענה סבלני לכל שאלה ועוד. בדרך זו תקבלו תמונת מצב מפורטת לגבי הקבלן ומידת הצדיקות שלו.

 

הצעת מחיר מפורטת – רק עם שיפוצניקים צדיקים

הצעת המחיר שמספק שיפוצניק היא עוד אינדיקציה טובה מאוד למידת היושרה שלו. הצעה כללית היא תמיד פתח לחוסר יושר, ולכן היא עלולה להשתנות אחרי תחילת העבודות. לעומת זאת קבלן שיפוצים צדיק, בין אם הופיע בתוכנית ובין אם לאו – מן הסתם רוב מוחלט של בעלי המקצוע ההגונים לא זכה לחשיפה טלוויזיונית – יספק הצעת מחיר מפורטת. כשלכל סעיף וסעיף בשיפוץ יש תג מחיר, וכשהקבלן עונה בהרחבה על שאלות לגבי התמחור של כל מרכיב, אתם יכולים לדעת שאפשר לסמוך עליו, ולכן כדאי כמובן להעדיף אותו גם אם היו הצעות מחיר מעט זולות יותר (קחו בחשבון שהצעות מחיר זולות מאוד לרוב מעידות על איכות עבודה ירודה).

 

מה כולל הסכם עבודה עם שיפוצניק יצאת צדיק?

שיפוצניק יצאת צדיק, כלומר שיפוצניק שהוא צדיק אמיתי, ובעצם לא חובה להיות צדיק אלא "רק" קבלן הגון וישר, יחתום אתכם על הסכם עבודה מפורט. בהסכם מסוג זה חשוב לציין כל פרט רלוונטי – באיזה צינורות למשל ישתמש הקבלן לצורך חידוש תשתיות האינסטלציה, מהו הדדליין להשלמת חדר העבודה החדש בדירה וכו'. כשמדובר על שיפוץ גדול במיוחד, כמו שיפוץ משרדים, כדאי לשקול להיעזר בעורך דין לצורך ניסוח חוזה מחייב – כזה שתוכלו לסמוך עליו ולדעת בוודאות שהקבלן לא ייעלם באמצע הפרויקט, לא יעגל פינות ובאופן כללי ימלא את כל ההתחייבויות. 

 

השיפוצניקים הצדיקים של המשפצים בישראל

כשמחפשים שיפוצניקים מומלצים יצאת צדיק היא תוכנית שאי אפשר להתעלם ממנה. עם המשפצים בישראל אתם יכולים לצאת לדרך בראש שקט באמת – בזכות למעלה מ-15 שנות ניסיון, בזכות שורה ארוכה של לקוחות מרוצים, בזכות הידע המקצועי רחב ההיקף בכל הנושאים הרלוונטיים (חיפויי קירות, צבע, עבודות גבס, אינסטלציה, עבודות חשמל, שיפוץ חדרי רחצה, חידוש מטבחים ועוד), בזכות השימוש בחומרי גלם מובחרים ובזכות ההתייחסות המוקפדת לכל פרט ופרט בכל פעולה שנדרשת במסגרת השיפוץ.

  • למען הסר ספק איננו השתתפנו בתוכנית יצאת צדיק
    השיפוצניקים שלנו מיומנים וישרים