בעידן שבו מחירי הנדל"ן גבוהים, ואפילו גבוהים מאוד, שיפוץ דירה הוא פרויקט משתלם במיוחד – שדרוג התשתיות והתאמתן לצרכים העכשוויים ובמקביל הפיכת החללים השונים ליפים ומרשימים מגדילה עוד יותר את ערך הנכס, כך שגם אם נדרשת כמובן השקעה כספית בשיפוץ, מדובר בפרויקט כדאי. מעבר להיבט הכלכלי, כשאתם משפצים את המקום שבו אתם גרים אתם משפרים את איכות החיים – סיבה טובה נוספת לוותר על שגרת החיים המוכרת לפרק זמן מסוים. ויש עוד סיבה טובה: שיפוץ מקיף לדירה הוא הזדמנות מצוינת גם לביצוע הדברה יסודית.

באופן טבעי כשרוצים גם לשפץ וגם להדביר עולה השאלה מהו התזמון המתאים. כלומר האם קודם לשפץ ואז להדביר, או להפך, קודם להדביר ואז לשפץ. התשובה: בחלק מהמקרים מומלץ לבצע את פעולת הדברת הדירה עוד לפני תחילת העבודות על השינויים השונים, במקרים אחרים כדאי קודם להשלים את השיפוץ ורק אז להדביר וישנם גם מצבים שבהם תוך כדי שהפרויקט מתנהל נדרשים גם שירותיו של מדביר מומלץ.

מתי כדאי להדביר עוד לפני השיפוץ?

המחשבה המקובלת היא ששיפוץ עלול לנטרל את כל האפקט של חומרי ההדברה, כך שאין טעם להילחם בחרקים ובמזיקים האחרים רגע לפני שהבית כולו הופך לאתר עבודות שבאופן טבעי כולל גם לכלוך ובלגן.

זוהי כמובן מחשבה נכונה, אבל יחד עם זאת ישנה גם פעולה שאותה כדאי לתזמן ללפני תחילת השיפוץ: הדברת טרמיטים. המאבק בנמלים שעלולות לפגוע ברהיטי עץ ובפריטים אחרים מחומר גלם זה מתאפיין במורכבות רבה ובהכרח לבצע צעדים מרחיקי לכת, כולל קידוחים שונים. בהתאם אם ישנו חשש לנוכחות של טרמיטים או להגעתם, מוטב לא לחכות עד אחרי השיפוץ – מה גם שחרקים אלה עלולים להוריד לטמיון חלק מהמאמץ של העבודות השונות.

באילו מקרים רצוי להזמין מדבירים מקצועיים במהלך השיפוץ?

כאמור ישנם מצבים שבהם ישנו ביקוש לשירותיה של חברת הדברה מקצועית גם תוך כדי שהעבודות השונות לשינוי הדירה מתבצעות.

הסיבה לכך היא שבמהלך השיפוץ הדירה חשופה לכניסת אורחים לא רצויים. בפרט כך הדבר כשמדובר על שיפוצים מקיפים שכוללים הרמת רצפות (למשל על-מנת להחליף צנרות שהתיישנו), שבירת קירות וכו'. במקרים אלה עלולים לחדור אל הבית עכברים, תיקנים, נמלים ועוד.

עוד כדאי לזכור שתוך כדי הפרויקט ישנן בבית כמויות גדולות יחסית של פסולת מסוגים שונים. חלקי עץ, שאריות מזון וסוגים נוספים של פסולת עלולים להוות אטרקציה עבור אותם חרקים ומכרסמים שאנחנו לא רוצים שיגיעו לבית בזמן השיפוץ.

לכל סוג של מזיקים מתאים פתרון אחר. הדברת נמלים למשל מבוססת על איתור הקן או איתור הנתיבים שבהם פוסעות הנמלים, הרחקת עכברים בימינו כוללת את לכידתם בכלובים חדשניים שלא פוגעים בהם ושחרורם בחיק הטבע, וכו'. המלצה נוספת היא לצמצם ככל האפשר את כמויות הלכלוך, וכמובן שכדאי לבחון ב-7 עיניים את המקומות שמהם עלולים להגיח האורחים הלא רצויים.

ריסוס אחרי שיפוץ

לאחר השלמת השיפוץ, כדאי להשלים את תהליך חידוש הבית ולהרחיק ממנו את כל מי שאנחנו לא רוצים בו. הזמנת ריסוס לבית דרך אתר המדביר שמציל מבטיחה לכם שקט נפשי בזכות האיכות הגבוהה של המדבירים שתמצאו שם. האיכות באה לידי ביטוי בשימוש בחומרי הדברה ידידותיים למשתמש ולסביבה שהם גם אפקטיביים להפליא וגם בתודעת שירות.

השימוש באתר נוח מאוד, ובפרט תוכלו למצוא רשימת אזורי שירות מהם ניתן להזמין מדביר וכך לא לבזבז זמן יקר על חיפושים לא רלוונטיים. התוצאה: הדברת דירה אחרי שיפוץ באופן מושלם ובמחיר תחרותי.

להזמנת שירותי הדברה בקרו באתר המדביר שמציל: https://www.ha-madbir.co.il