עשה זאת בעצמך צביעת קירות

אם נמאס לכם מהצבע של קירות הבית ואתם רוצים לשפר קצת את מראה החדרים, המדריך של המשפצים בישראל יסייע לכם להגיע לתוצאות מרשימות. ההוראות הפשוטות הבאות יעניקו לכם הזדמנות להבין איך לצבוע את ביתכם מחדש בעזרת כמה שלבים שלא דורשים יכולות מיוחדות וידע מעמיק בתחום השיפוצים.

צביעת קירות עשה זאת בעצמך

לפני שמתחילים צביעת קיר עשה זאת בעצמך

שלבי ההכנה קובעים את הצלחת הצביעה, לכן עליכם להתכונן לתהליך באופן הבא:

√ לפני צביעת קירות עשה זאת בעצמך יש לנקות היטב את המשטחים שעליהם עובדים. זאת משום שצביעה על גבי שכבת לכלוך ואבק עלולה להחליש את אחיזת הצבע בקירות ולגרום לכך שיופיעו בליטות על הקיר שצבעתם. העבירו מטאטא על הקירות והסירו מהם שאריות לכלוך בעזרת מטלית מיקרופייבר יבשה.

√ קודם צבעו את החלונות והמשקופים, השאירו אותם לייבוש ורק לאחר מכן אתם יכולים להתחיל צביעת קירות עשה זאת בעצמך.

√ השתמשו בדבק רחב על מנת להגן על מזגנים, שקעים, מתגים וכדומה מפני הצבע שעלול לטפטף עליהם.

√ יש להעביר את כל הריהוט לחדר אחר ולכסות את הרצפה עם ניילון.

√ נסו את הצבע שרכשתם בפינת החדר על מקטע בגודל של מטר רבוע כדי להבין מה יהיה המראה הסופי של הצבע על הקיר.

מדריך צביעת קירות עשה זאת בעצמך

אם כבר הכנתם את השטח לקראת הצביעה, אתם מוכנים לחדש את צבע הקירות ולתת להם מראה רענן בעזרת השלבים הבאים:

√ הכינו את הציוד הנדרש לצביעה – מגשית לצבע, רולר ספוג עם מוט הארכה, מברשת 5-7 ס"מ, פריימר וצבע שמתייבש מהר.

√ כסו עם הפריימר את הקירות אותם ברצונכם לצבוע. שימוש בחומר הפריימר יאפשר לכם להצמיד את הצבע לקיר, יסיר את הצבע הקודם ויעזור ליצור משטח אחיד.

√ עליכם לצבוע את הפינות שבין הקירות לתקרה ובין כל שני קירות, וגם את האזורים שמסביב למדפים, מזגן, חלון, דלת וכדומה בעזרת מברשת קטנה (עד 7 ס"מ), אותה מעבירים מלמעלה כלפי מטה.

√ יש לחכות לייבוש מלא של הצבע.

√ יש לטבול את רולר הספוג בצבע ולגלגל אותו בתוך המגשית קדימה ואחורה כך שהצבע המיותר ירד.

√ אם אתם שואלים את עצמכם איך צובעים קירות לבד בצורה יעילה, חלקו את הקירות למקטעים של מטר על מטר. יש להעביר את הרולר מלמעלה למטה ואין להרים את הכלי באמצע. שימו לב כי עליכם להתחיל לצבוע קיר חדש רק אחרי סיום הצביעה בקיר הקודם.

√ כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר, יש להתחיל בפינות העליונות של הקיר וליצור עם הרולר צורת M. כשמגיעים לסוף האות M עם הכלי, עליכם להרים את רולר הספוג מהמשטח ולשנות את צורת האות ל-W ולהמשיך כך עד שכל החללים נצבעים.

√ בסיום הצביעה יש לגלגל את הרולר באופן רציף ובתנועות ארוכות לאורך ולרוחב הקירות על מנת להיפטר מסימנים שנותרו מהשימוש ברולר.

כעת אתם מבינים איך לצבוע קיר לבד

אמנם צביעת הבית היא לא תהליך קשה למדי, אך בחירת צבע מתאים ואיכותי, הכנות לצביעה וביצוע העבודה עצמה בהחלט מצריכים מאמץ והשקעה מהזמן הפנוי שלכם. פעמים רבות מחליטים לערוך שינויים בדירה ברגע שנכנסים למקום מגורים חדש ובמקביל יש צורך לדאוג לכמות לא קטנה של שדרוגים נוספים. על כן, אם אין לכם הזדמנות לעסוק בצביעת הבית אך מראה הדירה לא מוצא חן בעינכם, אנחנו נעזור לכם למצוא קבלן שיפוצים מומלץ שייתן לקירות ביתכם שדרוג משמעותי. קבלני השיפוץ שלנו ישמחו לעמוד לשירותכם מתי שרק תצטרכו אותם, ויעזרו לכם לשדרג את המראה של הבית שלכם במחיר זול ומשתלם.