רעיונות לצביעת קירות – קחו השראה וצאו לדרך!

רוצים להוסיף קצת צבע לחיים? אתם מוזמנים להכיר כמה רעיונות לצביעת קירות שיהפכו את הבית שלכם למקום שהרבה יותר כיף נעים לשהות בו!

תמו הימים בהם התרגלנו לחיות בבתים עם קירות לבנים, קרים ומנוכרים! אם אתם רוצים להוסיף קצת אופי וחום לבית שלכם, אתם חייבים לצבוע את הקירות, ובעוד שצבעי פסטל הם הדרך הבטוחה ביותר לעשות זאת, לא חסרים עוד הרבה רעיונות לצביעת קירות שיתכן כי לא חשבתם עליהם או שאפילו לא הייתם מודעים לקיומם. אנחנו בחברת המשפצים בישראל מעוניינים לעזור לכם ליצור את סביבת המחייה המושלמת לפי הטעם והאופי שלכם, ולכן איגדנו לכם עבורכם כמה רעיונות מודרניים שיהפכו את הבית שלכם למיוחד וכזה שבאמת נעים לחיות בו. קחו מהם השראה, דמיינו כיצד ייראה הבית שלכם בעזרתם ועשו את הצעד הראשון לקראת שיפוץ קטן שעושה הבדל ענק.

 

רוצים לקבל רעיונות לצביעת קירות בבית שלכם? הזמינו אותנו!
התחייבות למחירים הכי זולים

15 שנות ניסיון בכל עבודות הצבע
שירות בפריסה ארצית רחבה

מבטיחים לחסוך לכם כסף – חייגו לטלפון:
055-9380-185

רעיונות לצביעת קירות

3 רעיונות לצביעת הבית והסלון

1. צבע קרם – אם אתם רוצים לתת לבית שלכם תחושה קצת יותר עתיקה וקלאסית, צבע הקרם יכול לעשות עבודה נהדרת. מומלץ לצבוע את הסלון בצבע קרם אם הוא פונה לכיוון מזרח, כך החמימות של אור השמש תדגיש את הגוון הנהדר ותיצור יחד איתו תחושה חמימה גם בנפש.

2. גווני אפור – הצבע הלבן אמנם עדיין שולט ברוב הבתים בישראל, אך מיד אחריו במקום השני מככב הצבע האפור. זוהי בחירה מודרנית שאמנם נותנת לחדר הסלון תחושה מעט קרירה, אך אם תשלבו אותו עם גוון אחר תחתיו, כמו למשל כחול, אדום, חום, ורוד או סגול, תקבלו תוצאה נהדרת שתוכל להשפיע רבות על ה"טמפרטורה" של החדר.

3. ברונזה – על אף שיש לו תחושה "עתיקה", גוון הברונזה הוא על-זמני ואף פעם לא באמת יוצא מהאופנה. זהו הצבע המושלם למי שמעוניין לצבוע את הסלון בגוון יחסית ניטרלי וטבעי, והוא הופך את הסלון למקום חמים ונעים בזכות הצבע שעל הקירות בלבד.

 

3 רעיונות לצביעת קיר בחדר ילדים

1. קולור בלוק – אם אתם מוכנים לצאת קצת מהקופסה, אין סוף ליצירתיות כשמשתמשים בשיטת קולור בלוקינג. בשיטה זו משתמשים בכמה גוונים ליצירת צורות שונות ומופשטות של צבע על הקיר, שמשתלבות אחת בשנייה ומוסיפות הרבה אופי לחדר. אפשר אפילו לתחום בעזרת צביעה שכזו אזורים מסוימים בחדר – אזור למידה, אזור משחקים, אזור שינה וכדומה.

2. קווים ונקודות – יצירת קווים אלכסוניים עם צבע יחד עם מילוי נקודתי בחלק מהאזורים התחומים יצרו מעין תמונה מופשטת שנראית אקראית, אך מוסיפה הרבה חן לחדר. במקום צבע אפשר להשתמש גם במדבקות כדי לנקד ולקשט בלוקים תחומים עם גוון משלים.

3. עיצוב רכס הרים – כל מה שצריך כדי להפוך את הקיר ליצירת אומנות של ממש זה פשוט לייצר משולשים בעזרת צבעים, שידמו רכס הרים שעובר לכל אורך הקיר. צבע הבסיס של ההרים יוכל להיות לבן, ואילו הצבע שמעליהם יוכל להיות כל אחד אחר שתבחרו – מומלץ צבע פסטל עדין.

 

3 רעיונות לצביעת קיר בחדר שינה הורים

1. לבנדר – גווני סגול עדינים יכולים להשרות הרבה רוגע ושלווה בחדר השינה של ההורים, והם משתלבים מושלם עם קרניזים לבנים ורהיטים שעשויים מעץ בהיר.

2. אפור בהיר – אל תחששו לצבוע חדר שינה בצבע אפור, כל עוד הוא בהיר ונכנס הרבה אור טבעי מהחלון לתוך החדר. הוא משתלב היטב עם גווני כחול, עץ בהיר ולבן, כך שכדאי לוודא ששאר הרהיטים שבחדר יתאימו לו.

3. זהב וקרם – אם אתם מחפשים צבע אלגנטי לחדר שינה שמואר באור חם, לכו על צבע זהב מתכתי על אחד הקירות, ואילו את השאר צבעו בגוון בהיר וחם אחר, כמו קרם. זה יספק לחדר תחושה חמימה ונעימה מאוד.

 

אפקטים בצבע – עדיף שתשאירו את זה למומחים

כל הרעיונות שראיתם כאן ניתנים ליישום ללא עזרה של מומחים בתחום הצבע, אך אם אתם רוצים ליצור עיצובים מרשימים באמת בעזרת אפקטים, כדאי שתיעזרו בצבעי מקצועי. התוצאה שתתקבל תהיה הרבה יותר טובה ממה שאתם תעשו בעצמכם אם אין לכם ניסיון בשימוש בצבע שכזה, כשתוכלו לוודא מול קבלן שיפוצים איזה גרעון, מרקם או צורה יהיו לקירות, והוא יוכל להפוך בקלות את החלום שלכם למציאות.