שיפוץ אמבטיה עשה זאת בעצמך

אם אתם לא יכולים להסתכל על חדר האמבטיה שלכם בלי להתעצב מרוב שהוא נראה מיושן, אך לא הצלחתם ליצור תקציב שניתן להשקיע בשיפוץ, באתר המשפצים בישראל תוכלו למצוא פתרון שמתאים לכל מי שלא מפחד מעבודה פיזית! מדובר בפרויקטים קטנים ופשוטים שמאפשרים ליהנות מאמבטיה שתשדרגו בעצמכם בעזרת הוראות ברורות ומדויקות. המדריכים שלנו יסייעו לכם לא רק לקבל חדר אמבטיה משופץ ומבריק, אלא גם להרגיש גאים בעצמכם שעשיתם זאת לבד!

 

שיפוץ אמבטיה עשה זאת בעצמך

 

איך לצבוע אמבטיה לבד?

בכל שיפוץ הדבר החשוב ביותר שקובע בסופו של דבר את ההצלחה של התהליך הוא שימוש בחומרים וכלי עבודה איכותיים. על מנת לתת לאריחי הקרמיקה בחדר האמבטיה מראה מחודש עליכם לרכוש את המוצרים הבאים:

√ רולר ספוג ללא שיערות

√ 2 קופסאות צבע אפוקסי אקרילי (במידה שאתם מעוניינים לצבוע גם את האמבטיה עצמה, יש לקנות קופסה נוספת)

√ מכחול סינתטי בעל ראש שטוח בגודל קטן

√ דבק איזולירבנד רחב

√ מסכה עם פילטרים

√ טרפנטין

אז איך לחדש אמבטיה לבד תוך זמן קצר? פשוט עקבו אחרי 7 השלבים הבאים:

1. עליכם לנקות היטב את הקרמיקה עם סקוטש וסבון כלים.

2. יש לשייף בעזרת נייר שיוף עדין את האזורים בהם הצטברו משקעי סבון, עם דגש על החיבורים בין האריחים (הרובה) ולאחר מכן לנגב את הקרמיקה לצורך ייבוש.

3. כסו את הרצפות עם עיתונים או ניילון והשתמשו באיזולירבנד על מנת להגן על מקומות אותם לא רצוי לצבוע, כמו המפגש עם הקיר, החלון או הכיור.

4. יש להכין את הצבע על פי הוראות היצרן, לשפוך אותו למגשית הצביעה ולצבוע בשכבה אחת את הקרמיקה עם רולר ספוג.

5. צבעו בעזרת מכחול את האזורים אליהם לא הצלחתם להגיע עם הרולר ותנו לקירות להתייבש במשך שעה.

6. צבעו את הקרמיקה בשכבה נוספת עם הרולר ועם המכחול והשאירו לייבוש ל-40 דקות.

7. הסירו את הדבק מהאזורים שהתייבשו ונקו בעזרת מטלית שטבלתם בטרפנטין את האזורים בהם נגעתם עם הצבע בטעות במהלך הצביעה.

בנוסף, מומלץ לבצוע את התקרה ואת הקירות שלא מכוסים באריחים בעזרת צבעים ייעודיים נושמים שיתאימו לאמבטיה, זאת על מנת להיפטר מעובש. לפני הצביעה נקו עם אקונומיקה את האזורים בהם מופיע עובש, ואם הכתמים לא יורדים, עליכם לקלף עם שפכטל את הצבע הקיים.

 

חידוש אמבטיה עשה זאת בעצמך

לאחר פרק זמן מסוים שנע בין 5-10 שנים, צבע של אמבטיות עלול להתחיל תהליך של חמצון שמוביל להופעת כתמי חלודה אותם כמעט ולא ניתן להסיר. בנוסף, קשה להתעלם מסדקים ובליטות שמופיעים לאחר שימוש יום-יומי ויוצרים תחושת לכלוך ואי נעימות בחדר הרחצה. אם החלטתם לחדש אמבטיה שהצבע התקלף בה בלי שתצטרכו לבצע החלפת אמבטיה לבד, המדריך הבא יעזור לכם להבין כיצד להלביש אמבטיה חדשה ומבריקה על האמבטיה הישנה באופן חסכוני:

√ יש לרכוש אמבטיה אקרילית עבה נגד החלקה, אותה תלבישו על האמבטיה הישנה – התאימו את צורת האמבטיה המחודשת לזו שהייתה לכם קודם.

√ מדדו את האמבטיה הישנה וחתכו את הפריט שרכשתם על פי הגודל הרצוי.

√ עליכם לחתוך חור לניקוז על מנת למנוע היווצרות ואקום בין האמבטיה הישנה למחודשת.

√ כדי לבודד חום וקור, יש ליישם למטה חומר פוליאוריטן מוקצף.

√ לפני השימוש באמבטיה המחודשת עליכם לבצע תהליך של איטום אמבטיה עשה זאת בעצמך עם חומר אנטי בקטריאלי כדי שלא יופיעו סימני עובש מסביבה.

היתרון העיקרי בחידוש הוא שבעזרת תהליך שכזה ניתן להתקין אמבטיה חדשה ללא פירוק אמבטיה לבד – פעולה שמצריכה הזמנת שירות מאנשי מקצוע.

 

עכשיו אתם יודעים איך לשפץ חדר אמבטיה לבד

לרענן את חדר הרחצה שלכם בלי לשלם סכומי עתק זה לא דבר מסובך כמו שחשבתם, אך אל תשכחו שבתאוריה הכול תמיד נראה קל ופשוט ובאופן מעשי דברים עלולים להתברר כקשים יותר. אם אתם לא בטוחים שביכולתכם לבחור את האביזרים המתאימים ולבצע שיפוץ חדר אמבטיה עשה זאת בעצמך ללא טעויות שעלולות להרוס אותו לחלוטין, אנחנו תמיד זמינים בשבילכם כדי לעזור לכם למצוא קבלני שיפוץ מומלצים שיודעים כיצד להתמודד עם חידושים ותיקונים בכל רמת הקושי. קבלני שיפוצים מטעמנו יגבו מכם עלויות משתלמות וזולות במיוחד ובה בעת יפתיעו אתכם עם תוצאות מדהימות שיהפכו את האמבטיה שלכם לחדר האהוב בביתכם!