שליכט צבעוני עשה זאת בעצמך – נוכיח לכם שכל אחד יכול עם הידע הנכון!

מה זה שליכט צבעוני, איך בוחרים את המרקם שלו ואיך מיישמים אותו לבד על הקירות? נענה לכם על כל השאלות האלה ונלמד אתכם כיצד לעשות זאת לבד במדריך הבא.

כיום יותר ויותר אנשים בוחרים להכניס לביתם עיצובים שהיינו רואים רק בקירות חיצוניים – מראה מגורען ומחוספס שנותן קצת אופי לבית. הדרך הפשוטה ביותר להשיג את המראה הזה היא בעזרת שליכט צבעוני, ולא חייב לשכור את שירותיו של קבלן צבע כדי להשיג את זה. אפשר לבצע שליכט צבעוני עשה זאת בעצמך בקלות אם רק מבינים את תהליך העבודה ומכירים את החומרים שבהם מומלץ להשתמש. לכן ערכנו עבורכם את המדריך הבא שיעזור לכם לדעת איך לעשות שליכט צבעוני לבד.

 

רוצים לבדוק כמה עולה עבודה של שליכט?
בדקו איתנו
מבטיחים לחסוך לכם כסף: 055-9380-185

 

לפני הכול – בואו נכיר קצת את השליכט

השליכט האקרילי הוא ציפוי דקורטיבי עמיד, גמיש וחזק שמגן על קירות הבית ואוטם אותם. בשל יכולת האטימה שלו נהוג להשתמש בו לצורך צביעה חיצונית, אולם ניתן לשלב אותו גם בתוך הבית, על הקירות הפנימיים. השליכט מגיע לרוב ב-3 מרקמים, עדין, בינוני וגס, ויש יותר מ-1,000 גוונים שונים שלו.

הסיבה לכך שהשליכט הצבעוני הפך לפופולרי כל כך בישראל היא מגוון העיצובים שניתן לעשות איתו והעמידות שלו לאורך שנים. השילוב שלו בקירות הבית מאפשר גם לבצע תיקונים בקירות על ידי גישור סדקים, וכך למעשה הוא מספק שלל יתרונות במינימום מחיר והשקעה.

 

איך לבחור מרקם של שליכט?

המרקם של השליכט תלוי בגודל הגרגירים שלו, כשלכל חברה יש דרך אחרת לסמן את הגודל. אצל טמבור למשל מספר 30 נחשב למרקם עדין, 50 הוא בינוני, 90 הוא גס ו-130 הוא אקסטרה גס. ההמלצה שלנו היא לבחור בשליכט עדין לקירות פנימיים ושליכט גס לקירות חיצוניים. השליכט העדין מצריך פחות חומר לעבודה, משמע בסופו של דבר יצא זול יותר, בעוד שהשליכט הגס מספק הגנה טובה יותר לקירות.

 

מדריך שליכט צבעוני עשה זאת בעצמך

כמו שכבר אמרנו, לא מדובר במשימה קשה כלל וכלל, וכל אחד יכול לבצע אותה בעצמו ולהגיע לתוצאה איכותית ללא מאמץ. אז איך עושים שליכט צבעוני? פשוט עקבו אחרי שלושת הצעדים הפשוטים הבאים:

√ מתחילים במריחת חומר יסוד שיעזור לקשר בין הקיר לטיח וימנע אפשרות של התפוררות. את המריחה עושים עם רולר.

√ אחרי שחומר היסוד מתייבש (24 שעות), לוקחים כף טייחים מנירוסטה ומורחים שכבת טיח אחת בעובי בינוני – לא יותר מדי דק או עבה.

√ אחרי ייבוש חלקי של שכבת הטיח, לוקחים כף טייחים מפלסטיק ועוברים בעדינות ובתנועות מעגליות על גבי הקיר. בשלב זה כבר תתחיל להיווצר הטקסטורה של השליכט.

 

עכשיו אתם יודעים איך לעשות שליכט לבד

על אף שמדובר בפעולה פשוטה למדי, לא כל אחד ניחן בידי זהב, ואם אתם חוששים שלא תצליחו למרוח את השליכט כמו שצריך או שפשוט אין לכם זמן לבצע את העבודה הזו, תוכלו למצוא דרכנו צבעים שיעשו זאת עבורכם במחיר זול ומשתלם (למחירון שיפוצים מעודכן לחצו כאן). המטרה שלנו היא לחסוך לכם כמה שיותר בעלויות שיפוץ וצביעת הבית, ולכן אנחנו באתר המשפצים בישראל מציעים לכם לעשות שימוש במערכת שלנו להשוואת מחירי קבלני שיפוץ ולמציאת האחד הנכון עבורכם. השירות שלנו להשוואת מחירים ניתן לכם בחינם וללא התחייבות, כך שתמיד תוכלו לברר מה המחיר שיציעו לכם קבלני שיפוץ מומלצים ולהחליט אחר כך בעצמכם האם כדאי לכם לבצע שליכט לבד או להיעזר באיש מקצוע מנוסה.